הזמנות לבר מצווה

הזמנות לבר המצווה הן אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לחשוב עליהם כחלק מההכנות לבר המצווה. ההזמנה מבטאת את הרעיון שהמשפחה וילד בר המצווה מעוניינים להעביר באירוע, והיא הדרך הכי טובה לגרום לאורחים שלכם לצפות לאירוע. ככל שההזמנה תהיה יותר מדויקת ומעוצבת יפה, הציפייה שלהם לאירוע תגדל.

עיצוב הזמנה לבר מצווה אינו פשוט כמו שניתן לחשוב. כמובן שאפשר לבחור עיצוב קיים ורק להכניס אליו את התוכן שלכם, אך מכיוון שמדובר בפריט המקדים לכל האירוע עצמו- כדאי שהוא יהיה מעוצב בטוב טעם ובצורה מהודקת בהתאם למסר שתרצו להעביר.

 

חשוב לבחור בעיצוב שמתאים לכם ולסגנון האירוע. בחירת עיצוב שאינו מותאם יכול לעורר תמיהה אצל המוזמנים והם עלולים לחשוב שהם יגיעו לאירוע שלא ברור מה הולך לקרות בו ואיך הוא ייראה. כדי לעזור לכם להגיע להזמנה המדויקת עבורכם, ריכזנו כאן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את ההזמנה לבר המצווה בצורה הכי טובה:

  • מלל – חשבו על המלל שאתם רוצים שיהיה בהזמנה, איזה מידע הכרחי אתם רוצים שהיא תכלול ואיזה מידע נוסף, כמו פסוק מהתנ"ך או משפט יפה אחר שאתם אוהבים ומתאים לכם או לילד בר המצווה. קחו בחשבון שלגרפיקה של המילים יש השפעה מכריעה על העיצוב.
  • גרפיקה ואיורים – אתם יכולים לחשוב בעצמכם או להיעזר בגרפיקאים המקצועיים שלנו. חשוב שהגופן יתאים לאיור ולצבעים כדי שההזמנה תיראה הרמונית ומכובדת, שהאיורים יהיו בצבעים נעימים ומתאימים ועוד. חשבו האם אתם רוצים שההדפס יהיה מצד אחד של ההזמנה או משני הצדדים, האם אתם רוצים שהיא תהיה מקופלת ונפתחת או מודפסת רק על צד אחד.
  • סידור התוכן בהזמנה – זכרו שהעמסה של תוכן יכולה לגרום להזמנה להיראות עייפה ולא מכובדת, וכן הקפידו לשמור על רווחים אחידים, גופן אחיד או לכל הפחות דומה ויישור מתאים של התוכן לאמצע או לצדדים, כדי לא ליצור מראה מבולגן ולא מעוצב.
  • גודל ההזמנה – מהו גודל ההזמנה המתאים לכם? האם אתם רוצים שהיא תהיה בגודל שלא ניתן לפספס או שהיא תהיה קטנה וצנועה יותר? כמובן, זכרו שלגודל ההזמנה יש השפעה על כמות המלל והתוכן שנכנס לתוכה.