יש לנו מגוון רחב של הזמנות מעוצבות

הזמנות קלאסיות, הזמנות מאוירות, הזמנות וינטאג׳, הזמנות יוקרתיות ועוד הרבה…

קבלו הצצה קטנה להזמנות שעלו לאחרונה

איך מתבצעת ההזמנה?

מאד פשוט

לקוחות ממליצים

אשמח לשבח את הזמנות מזל טוב על ההזמנות לחתונתנו, התהליך היה נורא קליל וכיפי בשלב העריכה באתר ולאחר ביצוע ההזמנה הצוות נתן מענה לכל שאלה ורצון שהגיע מצידנו , וההזמנות הגיעו עוד לפני הזמן המשוער להגעה שבכלל דיי הפתיע אותנו. תודה רבה שלקחתם חלק בשמחתנו .

שרה מסיקה / אשדוד

מקצועיים, אדיבים, שירותיים ובעיקר יש להם עיצובים מהממים! תודה רבה מזל טוב וגם ההזמנות המהממות לחתונה שלי הגיעו אליי תוך יומיים!

יעל חזן / מושב תירוש

שירות מהיר ונוח, תקשורת נוחה עם הצוות. קיבלנו סיוע מקצועי בניסוח ועיצוב ההזמנה. אפשרות להדפיס ב 2 שפות יצא מאוד יפה. תודה לכל צוות מזל טוב

חגי זוהר / ירושלים

היה נהדר לעבוד איתכם! שירות מקצועי, מהיר מאוד ובאיכות מצוינת. יש דוגמאות מאד יפות של הזמנות שקל מאוד להכניס פנימה את הטקסט שלנו. יצא יפה מאד. תודה רבה על כל הסבלנות!

אברהם וייס / אופקים

מומלץ בחום. היצע מגוון ויפה, נוח מאוד לשיבוץ ועיצוב. אפילו שאנחנו לא בקיאים כלל במיחשוב ועיצוב, יצאה הזמנה יפיפייה. הגיעה במהירות והצוות היה פשוט מ-ק-ס-י-ם.

לאה קרוננברג / אשדוד

כיף ממש לעשות חיפוש קליל באינטרנט ולהגיע להזמנות היפות שהזמנות מזל טוב מציעים.. הזמנות יפות, מעוצבות בטוב טעם, עם אפשרות עיצוב באופן עצמאי, עם כלי עבודה כ"כ יפים שמשדרגים את ההזמנה ונותנים תחושה טובה של אירוע ברמה! שירות וזמינות מרשימים מאוד! ממליצים בשמחה (:

שני שפירא / קרני שומרון