מיתוג לבר מצווה

בר מצווה הוא אירוע גדול ומרגש שמסמל את ההתבגרות של הילד ואת תחילת המעבר שלו לעולם המבוגרים, וככזה הוא דורש מיתוג בר מצווה ייחודי, שמתאים לנער בר המצווה וישאיר רושם בל יישכח אצל המוזמנים.

רעיונות למיתוג לבר מצווה הם רבים ומגוונים, ולפני שאתם חושבים על המותג כדאי שתחשבו על איפה שהייתם רוצים שהוא יוצג ויובע במהלך האירוע; האם אתם רוצים לוגו לבר מצווה שיופיע מידי פעם באירוע ועל המזכרות? האם אתם רוצים מיתוגים לבר מצווה שיופיעו במספר מקומות לאורך האירוע ויביעו רעיון מרכזי במספר דרכי עיצוב שונות? האם אתם רוצים מיתוג שבת בר מצווה שילווה את האורחים במהלך כל השבת?

כדי שתוכלו לבחור מיתוג לבר מצווה באופן שהכי מתאים עבורכם ועבור נער בר המצווה, ריכזנו עבורכם מספר נקודות למחשבה.

 

ראשית, חשבו על מה שאתם רוצים להביע ומה יהלום אירוע בר מצווה. מיתוג אירוע כזה לא יכול לכלול כל רעיון וכל דבר שמסמל את הילד וצריך לחשוב על מיתוג אירועים בר מצווה שמתאים למאורע. אפשר לחשוב על תכונות שמאפיינות את הילד, על תחביבים אהובים או על משהו שמסמל את המשפחה או שמיוחד עבורכם ועבורו ותרצו להתמקד בו.

שנית, חשבו על הדרכים בהן תרצו להביע את הרעיון- האם הוא יבוא לידי ביטוי גם בתוכנית של האירוע? האם אתם רוצים לחלק מזכרות שמבטאות אותו? איך הוא יגיע לאורחים במהלך האירוע? אתם יכולים לעצב את המקום בהדפסים עם הלוגו שתבחרו, לעצב את השולחנות בצבעים תואמים ולסדר את החלל כך שהלוגו יתפוס מקום ולא יהיה ניתן לפספס אותו.

לבסוף, חשבו על העיצוב. בחרו בצבעים משתלבים ובסגנון עיצובי שיתאים לכל מה שתרצו להדפיס- עיצוב של מדבקה למשל יהיה שונה מעיצוב של חולצה או של קישוטים מודפסים, וצריך לראות שיש עיצוב מותאם לכל אחד מהם ושהוא מסתדר טוב עם הרעיון העיצובי הכללי.

 

זכרו שמיתוג טוב ישאיר רושם שלא יישכח אצל האורחים והם יזכרו את האירוע אם יהיה להם נושא ספציפי או מיתוג מיוחד שייחרט אצלם במחשבה, וגם ילד בר המצווה יהיה מאושר.