אישורי הגעה לברית

מזל טוב! נולד לכם תינוק, בן זכר, חמוד ומתוק, תוספת מקסימה למשפחה! עכשיו צריך לארגן ברית לתינוק במהירות, לבחור מוהל, מקום לאירוע, קייטרינג, תפריט וצלם וכמובן ליידע את כל המשפחה, החברים והקולגות בעבודה על מקום האירוע וזמן האירוע. משימה לא פשוטה לזוג עם תינוק חדש… אולי לא נוכל לעזור לכם לבחור מקום או מוהל אבל נוכל להקל עליכם להזמין את האורחים ולוודא שהאורחים שלחו אישורי הגעה לברית.

 

אז איך מתבצע תהליך הזמנה דיגיטלית עם אישורי הגעה לברית?

באמצעות המערכת החכמה והידידותית שלנו ניתן לעצב הזמנה דיגיטלית לברית במהירות, לשלוח אותה באימייל או בווטסאפ לפי רשימת אורחים ולקבל אישורי הגעה. בוחרים מאחת הדוגמאות הרבות באתר את ההזמנה שאתם אוהבים ומעצבים אותה בעצמכם באמצעות העורך החכם והידידותי שלנו. ניתן כמובן גם להיעזר בצוות המעצבים הגרפיים המקצועי- בתוספת תשלום. יש לבחור בתפריט "אפשרויות תשלום"

״הזמנה דיגיטלית עם אישורי הגעה״ (לא הזמנות מודפסות״) ומשלמים באמצעות כרטיס אשראי. לאחר התשלום אנו נבנה עבורכם את ההזמנה הדיגיטלית עם אישורי ההגעה. בסיום התהליך הפשוט, תקבלו קישור להעברה בווטסאפ או במייל. המוזמנים שלכם יוכלו לאשר או להודיע על אי הגעה בלחיצת כפתור אחת מה שעוזר ללקוחותינו לדעת באופן מיידי מהי כמות האורחים הצפויה ומה כמות המנות שיש להזמין בקייטרינג.

 

מהם היתרונות של הזמנה דיגיטלית לברית עם אישורי הגעה?

ההפקה של ההזמנה מהירה מאד, בוודאי בהשוואה לתהליך של הזמנות מודפסות, בהמשך התהליך ניתן לשלוח אותם בלחיצת כפתור (מחשב) לכל המוזמנים- עובדה שחוסכת זמן רב (במיוחד שהזמן בין הלידה לברית הוא רק שמונה ימים), האורחים יכולים לאשר בקלות האם הם מגיעים או לא )נתונים שיספקו לכם תמונת מצב מדויקת בהקשר של עלויות הקייטרינג, סידורי הושבה וכו'( כמו כן ניתן להוסיף להזמנה את מיקום האירוע מה שמקל לאורחים על ההגעה.

 

האם הזמנה דיגיטלית זולה מהזמנה מודפסת?

המחיר להזמנה דיגיטלית הינו קבוע (לא משנה כמה הזמנות אתה שולח) ולפיכך, המחיר זול משמעותית ממחיר הזמנה מודפסת.

 

האם הזמנה דיגיטלית טובה יותר לסביבה?

בהחלט, אם כדור הארץ והסביבה חשובים לכם – כדאי לדעת שהזמנה דיגיטלית היא גם 'הזמנה ירוקה' – אין יותר צורך להשתמש בנייר.

 

האם צריך ידע בעיצוב או בתכנות על מנת לעצב ולשלוח את ההזמנה?

ממש לא, המערכת החכמה שלנו מאפשרת לכל אחד לעצב את ההזמנה בקלות מרבית, זהו תהליך פשוט ומהיר.

 

האם מעצב מקצועי יכול לעצב את ההזמנה?

בהחלט, ניתן להיעזר בצוות המעצבים המקצועי שלנו ולהפיק הזמנה דיגיטלית מרהיבה (השירות כרוך בתשלום נוסף כמובן).

חברת 'הזמנות מזל טוב' הינה חברה מובילה בתחום ההזמנות לאירועים בישראל. באתר שלנו תמצאו מגוון ענק ומרהיב של הזמנות ומיתוג בכל הסגנונות הקיימים וצוות גרפיקאים מקצועי ואדיב שישמח לסייע לכם בתהליך עיצוב ההזמנות והמיתוג לאירוע והכל במחירים אטרקטיביים ובאווירה נעימה שתשאיר לכם טעם של עוד.

אם ברצונכם לשמוע עוד על הזמנה דיגיטלית או אישורי הגעה לאירוע, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון: 8165639-054 או צרו קשר כאן.

close
התחל שיחה עם נציג
צריך עזרה?
שלום,
נשמח לעזור לך
דילוג לתוכן